איך מגישים תביעה?
ביטוח הבריאות הקבוצתי הינו במתכונת משלים לשב"ן, כלומר הזכאות לתגמולי ביטוח בפרק הניתוחים הינה לאחר מיצוי זכאותו (שיפוי, פיצוי, הנחה או השתתפות) של המבוטח במסגרת תכנית הביטוח המשלים בה הוא חבר (שב"ן), ובנוסף להם.
לפני הגשת תביעה יש לפנות תחילה לביטוח המשלים של קופת החולים, למצות את הזכאות המסגרת הביטוח המשלים, ורק אז להגיש תביעה.
במקרה של צורך בביצוע ניתוח, טיפול מחליף ניתוח, השתלה או טיפול רפואי מיוחד בחו"ל, יש לפנות לשב"ן לפני ביצוע הטיפול!
לפרטי התקשרות עם הביטוח המשלים בקופ''ח לחץ כאן
אם הוגשה קבלה או חשבונית מקורית לביטוח המשלים בקופה, ניתן יהיה להגיש צילום של הקבלה או החשבונית להשלמת ההחזר מחברת הביטוח, בצירוף תשובת הביטוח המשלים (אף אם זה דחה את התביעה).
לפירוט המסמכים שיש לצרף בהתאם לסוג התביעה- לחץ כאן
להגשת תביעה יש להוריד את טופס התביעה, ולצרף אליו את המסמכים הנדרשים, עפ"י ההוראות המופיעות בטופס.
את התביעה ניתן להגיש בכל אחת מהאפשרויות הבאות:
-
באמצעות כניסה לאזור האישי באיילון: https://clientportfolio.ayalon-ins.co.il/cpLogin/mainLogin/login
-
דוא"ל לתביעות ניתוחים בלבד: mail-briutms@ayalon-ins.co.il
-
דוא"ל לתביעות אחרות : tviot_briut@ayalon-ins.co.il
-
באמצעות פקס שמספרו 03-7569586
-
בדואר לכתובת: איילון חברה לביטוח, מוקד בריאות, אבא הלל סילבר 12, רמת גן, 5250606, ת.ד. 10957
-
ניתן להעביר מסמכי תביעות של ביטוח חיים ובריאות באמצעות כמסרון או ב-whatsapp למספר 050-3015829
למידע נוסף ובירורים ניתן לפנות בטלפון: 1-800-35-20-01
או בדוא"ל: moked-briut@ayalon-ins.co.il
למעקב אחר סטטוס תביעה באון-ליין באזור האישי שלך - לחץ כאן